hurtownia elektrycznaFacebookTwitter
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Kategorie
Płatności i dostawa

 SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    2. Płatność gotówką lub karta płatniczą przy odbiorze osobistym.
    3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl 

2. Termin płatności:
    1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Dane do przelewu: Elektro-Sal, ul.Toszecka 34A, 44-100 Gliwice

Numer konta: ING Bank Śląski S.A Oddział w Gliwicach 90 1050 1285 1000 0023 0134 2172

 


 

KOSZT I TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI

 

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Gwarantuje to szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.
 
Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji obejmujący kompletowanie zamówienia, forma i czas zrealizowania płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży.
- czas dostarczenia przez przewoźnika: 24 h
 
Zamówienia realizowane i dostarczane są w dni robocze. 
 
Cena przesyłki uzależniona jest od formy płatności oraz od wartości zamówienia.
Zamówienia o wartości powyżej 299 zł brutto wysyłane są na koszt Sprzedawcy. 
 
Koszt wysyłki na terenie Polski:
 
 

Zamówienia do kwoty

299 zł brutto

Zamówienia powyżej

kwoty 299 zł brutto

Płatność za pomocą PayU lub płatność na konto (przedpłata) 20 zł brutto na koszt Sprzedawcy
Płatność przy odbiorze u kuriera DPD 24 zł brutto 4 zł brutto
Odbiór własny bez opłat bez opłat
 
Wszystkie przesyłki wysyłane bezpośrednio z naszego magazynu są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana firmową taśmą. Jeżeli otrzymają Państwo przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się nasza obsługa.
 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl